reklama

Poklad

Zastavte sa a povedzte ďakujem:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Stojíte na okraji skaly a chystáte sa skočiť dolu, keď zrazu -,,Prosím, nerob to," otočíte sa a tam stojí on- človek na ktorom mu na vás záleží. Nikdy som na okraji skaly síce nestála a ani sa nechystala skočiť, ale ten pocit poznám. Keď som spoznala môjho priateľa ukázal mi, aké je krásne, keď pri vás stojí človek aj vtedy keď je vám najhoršie, keď chcete proste skončiť, odísť, povedať dosť!..pohladí vás, zoberie vreckovku a utrie slzy, objíme vás a povie "to prejde!" A vy ste šťastný, že to povedal a veríte mu.. Prečo vôbec tento článok píšem? Treba sa v tomto uponáhlanom svete zastaviť a uvedomiť si aký poklad máme pri sebe. Netreba dôvod na to, aby sme mu povedali "ďakujem" a keď sa spýta prečo? odpoveď je jednoduchá- pretože pri vás stojí aj v dobrom aj v zlom. A nemusí to byť len vaša polovička , ale aj rodina , blízki, priatelia. Dúfam, že som vás týmto článkom inšpirovala a poviete svojim blízkym, ktorí pri vás stoja ako vám na nich záleži, pretože keď to budete odkladať, raz môže byť neskoro!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS: Láska, milujem ťa a som šťastná, že ťa mám, ďakujem!!

Martina Mravíková

Martina Mravíková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som taká aká som:)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu